دانلود پاورپوینت فونداسیون ( عناصر و جزییات ساختمان )
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 173
نویسنده : mostafa arazi

فونداسیون , پاورپوینت فونداسیون , دانلود پاورپوینت فونداسیون

 

دانلود پاورپوینت فونداسیون ( عناصر و جزییات ساختمان )

با سلام خدمت کاربران عزیز و همیشه همراه سازه برتر، در خدمت شما هستیم با یکی دیگه از پروژه های عناصر و جزییات ساختمان. پاورپوینت فونداسیون عنوان پروژه ای است که در این بخش برای دانلود قرار داده شده است و دارای ۳۰ اسلاید می باشد. کلمه فونداسیون از واژه فرانسوی Fondation به معنی اساس و بنیاد اقتباس شده است. با توجه به فعالیت گسترده مهندسین فرانسوی در قرن بیستم در ساخت و سازهای زیربنایی کشور، بسیاری از کلمات رایج بین مهندسین (مثل شناژ و پوتر) از واژه های فرانسوی اقتباس شده است. حتی امروزه هم با گذشت زمان زیاد هنوز هم استفاده از این واژه ها بین مهندسین رایج است. معادل پارسی کلمه فونداسیون “پِی” می باشد که به اشتباه در بعضی کتب و متون فنی به آن شالوده هم گفته می شود. در ادامه خواهیم دید که پی یا فونداسیون لزوما به معنی شالوده نیست و مهندسین در استفاده از واژه های فنی جهت انتقال کامل مفاهیم باید کمی محتاط باشند.


بخش زیرین سازه (شامل المان های سازه ای و خاک زیر آن) که نیروها و لنگرهای ناشی از روسازه را طوری به خاک یا سنگ بستر زیرین منتقل می نماید که تنش ها در خاک در محدوده ای قرار می گیرند که نه تسلیم رخ می دهد و نه نشست سازه بیش از میزان مجاز می گردد. فونداسیون همچنین پایداری سازه را در برابر لغزش و واژگونی تامین می نماید. در واقع فونداسیون یک عامل انتقالی بین روسازه و زمین است. به طور خلاصه وظیفه فونداسیون انتقال بارهای بخش های فوقانی به خاک یا سنگ بستر زیر آن می باشد به نحوی که تنش های بیش از حد و نیز نشست های اضافی ایجاد نگردد.

.

عنوان: فونداسیون
فرمت: پاورپوینت
حجم: ۵٫۱ MB
رمز: www.saze20.ir

فونداسیون , پاورپوینت فونداسیون , دانلود پاورپوینت فونداسیون



:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: